Rijdende reclame voor Aalsterse zaken

Een groot digitaal reclamebord op wielen: dat is de DigiBuzz van Telenet Business die de hele maand december verschillende Aalsterse zaken in de spotlight zet. Cadeauwinkel ’t Puntje op de i mocht vorige week al genieten van rijdende reclame, maar zij kregen ook een Facebookcampagne en een week gratis digitaal advies cadeau. De actie kadert in het initiatief ‘Scoor Lokaal Met Digitaal’ waarmee Telenet Business zoveel mogelijk Vlaamse ondernemers en KMO’s wil ondersteunen bij het online promoten van hun business.

In totaal zijn er 200 ondernemers geselecteerd, waaronder ook Magina Demyttenaere van ’t Puntje op de i: “Onze zaak ligt net buiten het winkelcentrum van Aalst. De visibiliteit die de DigiBuzz ons schenkt nemen we dus in dank aan. Ook de Facebookcampagne en het digitaal advies komen goed van pas. We kregen in een mum van tijd heel wat fijne reacties op onze promo op de DigiBuzz. Hopelijk creëert de Facebookcampagne een even gunstig effect voor onze zaak. De campagne heeft drie dagen gelopen, binnenkort krijgen we een analyse van de Telenet Business-specialisten. We zijn heel benieuwd naar het resultaat”, klinkt het.

Naast ’t Puntje op de i, krijgen ook Hollywood, El Nachos, Altronik, Sekk, Wian, Comar Sport, Sleeplife, bvba Pieters, Gotron, Charmant en New Six in de maand december een bezoek van de DigiBuzz.

Green Bananas Marketing

Meer in Algemeen
Aalsters Kersthuisje vernield

Het Aalsters Kersthuisje in Horebekeveld moet het voorlopig met iets minder lichtjes doen. De hevige...

Vrijwilligers en OCMW bezorgen kansarmen een feest!

In de school Horizon aan de Molendreef werden gisteren 260 kansarmen en eenzamen getrakteerd op...

Sluiten