Restyling voor Aalsterse winkelbeleving

Een volledige restyling met wervende beelden en een link naar creativiteit en humor: zo wil de stad Aalst zich op vlak van winkelbeleving onderscheiden van andere winkelsteden. Op 9 en 15 februari werden in Aalst twee inspiratiesessies georganiseerd met als doel een aantal promotionele kenmerken van Aalst als winkelstad te bepalen samen met handelaars en horeca-uitbaters. Ongeveer 200 personen waren aanwezig en dat zorgde voor heel wat ideeën.

De communicatie en styling van drie evenementen rond lokale handel in Aalst zal daarom uitbesteed worden aan een creatieve firma. De topdag in Aalst (begin mei 2018), de zomerbraderij (eind juni 2018) en de herfstshopping (eind september 2018) zullen een grondige make-over krijgen. Die opdracht wordt uitbesteed aan een firma die een creatief concept met onder andere wervende beelden en een link naar creativiteit en humor mag bedenken. De beelden zullen de basis vormen van de communicatiestrategie ter promotie van het Aalsters winkelhart.

“Het is zeer belangrijk dat we iedereen mee hebben in dit verhaal. Wij zijn dus ook blij dat de provincie hier mee aan helpt schrijven. De campagne zal zich niet enkel beperken tot de stadskern maar ook in de deelgemeenten zichtbaar zijn”, klinkt het bij schepen van Handel en Horeca Katrien Beulens (CD&V).

Voor het project werd een subsidie van 9880 euro toegekend.

Green Bananas Marketing

Meer in Algemeen
Malafide verkopers kinderkankerfonds

In de regio Zottegem, Ninove en Erpe-Mere gaan er huis-aan-huisverkopers rond die steunkaarten verkopen in...

Aalstenaar vermist

Politie en parket vragen te willen uitkijken naar de 52-jarige Willem Moens uit Aalst. De...

Sluiten